Tuesday, December 11

Ever heard such a story? Too good to be, but true...

סיפור אמיתי מתאים עם הקפה של הערב.

כי זה מדהים כמה שהקב״ה לא נשאר חייב...

מפעל הייטק ברמת גן שבעליו היה שומר תורה ומצוות סיפר לנו שבתחילת החודש חיפש מזכירה בכירה.

הם פרסמו בעיתון דרושים,ולאחר סינונים רבים הזמינו מספר מועמדות.
בין המועמדות היתה אשה חרדית עם שישה ילדים,שהיתה זקוקה מאוד למשרה כזאת.
ולידה ישבה נערה צנועה רווקה ומוכשרת במיוחד,ותוך כדי המתנה החל ביניהם דו שיח.

ראשונה נכנסה לראיון אשת האברך,ולאחר שהיא ענתה על תשובות לשאלות,הודיעו לה שיהיו איתה בקשר ויתנו לה תשובה.

אחריה נכנסה הנערה הרווקה,היא הרשימה אותם מאוד.מלבד עצם העובדה שהיא רווקה ומסוגלת להשקיע יותר.
ובסיום הראיון פונה אליה בעל המפעל ואומר לה: אם את מעוניינת את יכולה להתחיל מחר ב -8 בבוקר את העבודה.
המשכורת היא 10,000 שח' נטו לחודש,אחזקת רכב והטבות.

פנתה הנערה אל חברי הועדה: "לאחר מחשבה שנייה,הייתי שמחה אם את התפקיד הזה שאתם רוצים לתת לי,הייתם נותנים לאישה שהיתה פה לפני.
קודם כל היא יותר זקוקה ממני לעבודה הזאת,אבל חוץ מזה,היא נראית לי אשת חיל ואתם תוכלו להפיק ממנה את מלוא התועלת"!

ניסו לשכנע אותה לקבל על עצמה את התפקיד אבל היא היתה משוכנעת והחלטתית קמה והלכה.
אשת האברך אכן קיבלה את המשרה,והפכה למזכירת מפעל ההייטק.

איך קוראים לזה היום בעולם... -פראיירית!

אבל כמו שכולנו יודעים לקב"ה יש חשבונות אחרים...

אחרי מספר ימים הבחורה מקבלת טלפון:"שלום שמי מיכל,אני אשתו של בעל המפעל שקיבל אותך לראיון עבודה.
אני שמעתי על המעשה האצילי שעשית,ומאוד נפעמתי מהחסד העצום שהפגנת.
הייתי מאוד רוצה לפגוש אותך....
לאחר מספר פגישות איתה שכמובן יצרו כימיה מאוד טובה בין השניים אמרה מיכל לבחורה
אני רוצה לומר לך שיש לנו בן שנמצא בשידוכים,למדן, שקדן בעל מידות טובות,ורציתי לשאול,
האם תסכימי להיות לנו לכלה...
לאחר דקה נענתה הנערה והסכימה להיפגש...

אחרי שבועיים הזוג הטרי התארסו.

מתברר שאותה נערה שויתרה על תפקיד מזכירה במפעל,הפכה ברגע אחד לבעלת המפעל...

כשתורמים,זה רק נראה שנותנים,אבל בעצם מקבלים.
כי הקב״ה לא נשאר חייב!

No comments: