Monday, September 4

מקוה תקוה

בס"ד
ברכת כתיבה וחתימה טובה
מאת עמנואל ראב"ד - מקוה תקוה
ערב ראש השנה תשע"ח
מכובדי היקרים, חברי וידידי מקוה-תקוה
בלב רוגש לתפילה וברכת כתיבה וחתימה טובה לכם ולמשפחתכם, אני מאחל לכם בזאת: שנת בריאות, עושר ואושר, נחת והצלחה בכל מעשה ידיכם.
כתושבי ארץ הקודש, אנו האנשים היחידים בעולם החיים בצל איומי השמדה גרעינית, ח"ו. רבים מקהילותינו בתפוצות הגולה חיים בצל של טרור ונישואי תערובת המסכנים את כל בני עמנו.
הנביא ירמיהו מכריז: "מקוה... מושיעו!" ( יד:ח). כי טבילת מקוה מביאה לתשובה וקבלת התפילה ברחמים וברצון. לכן, אחת המשימות החשובות ביותר שלנו היא: "חינוך מקוה לכל יהודי"!
לכן, חוב קדוש עלי להודות לכם על העזרה והתמיכה שלכם במשימה זו, שאני עוסק בה ב-40 השנים האחרונות, במאמצים רבים, יום ולילה, וסביב העולם.
עד שלאחרונה הגעתי להכרה שאדם אחד משם לא יכול לחנך את כל העם כאן, וסביב עולם, גם כאשר השתתפתי בכ-15-20 וועידות בשנה של רבנים, מחנכים וראשי עם. פעילים מקומיים רבים נדרשים בכל מקום וממון רב. לכן, "אין ברירה", כל מקוה צריכה לשמש גם כמרכז חינוכי לטהרת המשפחה ול"חינוך מקוה לכל יהודי"! במיוחד עבור תושבי העיר והסביבה.
וכך, אחרי 40 שנה של פעילות ענפה, אני עדיין חייב לנסוע ברחבי העולם, בעזרת ה', כדי להביא ולהפעיל את התוכנית החדשה, החשובה והמעשית הזאת, אשר חתמו עליה רבנים רבים מגדולי הדור.
לנושא זה אנו זקוקים להמשך עזרה ותמיכה משמעותית שלך. ראה את העלון המצורף: "אין ברירה"!
אני חייב לכם תודה מרובה על הידידות, העזרה והתמיכה בעבר. אנא סלחו לי שלא שלחתי קבלות ומכתבי תודה בזמן, בגלל חוסר תקציב ועזרה משרדית.
בתפילה שה' יאפשר לכם להמשיך את השותפות שלנו במצווה הגדולה והחשובה ביותר זו.
נא לקרוא את המסמכים המצורפים המביעים נושאים והודעות חדשות. אנא שלחו לי מייל, כדי לקבל ולהפיץ חומר בנושא מקוואות ולהרוויח מצווה גדולה ביותר.
בכבוד רב, באהבה רבה, כתיבה וחתימה טובה!
עמנואל ראב"ד מקוה-תקוה
Imanuel Ravad
ראב"ד
MikvaTikva
ישראל: רח' שמעיה 20, בני ברק 5132703, טל': 03-9074787

ארה"ב: 1360 רחוב  44, ברוקלין, ניו יורק 11219

No comments: