Thursday, July 13

מכירת מוצרים און-ליין - Kosher4u.eu

בס"ד                                                                                                          תמוז תשע"ז (יולי 2017)
הסבר לתפעול המכולת הוירטואלית: Kosher4u.eu
שלום לכולם:
שמי ארי מנדל, אני מתגורר באנטווערפען שבבלגיה, ואני מפעילו ומנהלו של אתר המכולת הוירטואלית למכירת מוצרים און-ליין - Kosher4u.eu
האתר שלנו נוסד לפני כעשור, ומני אז צבר נסיון עסקי ומקצועי רב ביותר, תוך שהוא משרת נאמנה אלפים רבים של לקוחות אירופאיים ומטיילים/נופשים הבאים ליבשת אירופה.
רכישת מוצרי המזון באתרנו חוסך מהמטיילים והנופשים את הצורך 'לסחוב' עימם את המוצרים שהם זקוקים להם בדרכם מהבית למקום הנופש, והינו פשוט, ידידותי, קל להפעלה ומשרת את מטרתו.
איך זה עובד?
להלן אספק הסבר קצר, נח ותמציתי להפעלת האתר Kosher4u.eu כדי שתוכלו לעשות בו שימוש מושכל, ובכך להצטרף לרבבות לקוחות מרוצים העושים בו שימוש יום יומי.
הבה ונתחיל בכך:
היכנסו לאתר Kosher4u.eu - שם תמצאו מבחר מוצרי מכולת מכל הסוגים הנצרכים, כמו גם יינות - ואף מוצרים טריים. האתר, כמובן, פעיל בכל שעות היממה והשבוע, ובכל מקרה הזמנתכם תזכה לתשומת הלב המרבית עם פתיחת יום המסחר הראשון שלאחר הביצוע ההזמנה.
אני מציע 'לשוחח עם המחשב' בשפה האנגלית, באשר למרות שהוא מאפשר גם 'שיחה' בשפה העברית, בפועל הוא לא באמת מבין עברית... מומלץ איפוא לבצע את הרכישות בשפה האנגלית.
כשאתם כבר באתר, בחרו מוצרים מכל אשר יחזו עיניכם בו, וצרפו את המוצרים לסל הוירטואלי שבמחשב. סיימתם לבחור? שילמו עבור הרכישה - וכל השאר עבודה שלנו...
אנו נארוז היטב את כל מה שרכשתם ונשלח לכם את המוצרים באמצעות חברת משלוחים בין-לאומית עימה אנו עובדים שנים רבות. חברת המשלוחים תדאג להביא את החבילה אל מקום שהותכם באירופה - בכל מדינה החברה באיחוד האירופאי (שווייץ אינה חברה באיחוד זה). יחד עם זאת, אנו כן יכולים לשלוח משלוחים לעיירת גבול המצויה בצידו השני של מדינת שווייץ.
מידע על משלוחים, מועדים, מחירים ואפשרויות:
מוצרים טריים:
ככל שתרכשו מוצרים טריים, אנו נארוז לכם אותם בארגז קל-קר בתוספת קרח מיוחד המחזיק עד 48 שעות. המשלוח יצא לדרכו באמצעות חברת המשלוחים U.P.S, אולם חשוב להדגיש ולדעת כי חברה זו אינה מפעילה מכוניות קירור! יחד עם זאת, כאמוראנו נדאג לצייד את הקרטון בקרח מיוחד לשימור הקרירות וטריות המוצר עד 48 שעות ממועד המשלוח, אבל איננו יכולים לקבל על עצמנו אחריות.
חשוב לציין:
איננו יכולים להתחייב שהמוצר הטרי אכן יגיע קר וטרי, משום שהדבר אינו בשליטתנו. כל שאנו עושים, אנו מספקים את מירב התנאים לשינוע המוצר תוך מאמץ מקסימלי לשמירת הטריות והקרירות, אולם איננו יכולים לשלוט על תלאותיו של המשלוח עד הגיעו ליעדו...
הכנת הזמנות:
אנו מכינים ושולחים את המשלוח בפועל יום לאחר קבלת ההזמנה במחשב שלנו. אם ביצעתם את ההזמנה עד יום ראשון בערב, המשלוח יצא לדרכו ביום שני בבוקר.
הזמנות של מוצרים טריים יצאו לדרכם רק בתנאי שהמשלוח יגיע ליעדו עד סוף השבוע. איננו שולחים מוצרים טריים באופן שהם ייתקעו במחסני חברת המשלוחים בימים לא פעילים.
בשל כך: אם ביצעתם הזמנה של מוצרים טריים, הוא יצא לדרכו לכל המאוחר ביום רביעי, כך שהמשלוח יגיע ליעדו מקסימום ביום שישי. אם ביצעתם הזמנה שכזו ביום חמישי, הוא יצא לדרכו רק ביום שני שלאחר מכן. ימי שבת וראשון אינם ימי עבודה באירופה, ולכן משלוחים אינם יוצאים וגם אינם מגיעים בימים אלו. איננו שלחים משלוחים גם לא בימי שישי.
מועדי משלוח והגעה:
ניתן לשלוח את המוצרים במשלוח רגיל - אולם אפשר גם לבחור במשלוח אקספרס (שירות המייקר את הרכישה).
מועד הגעת המשלוח נתון לשינוי בהתאם ליעדו. למשל: משלוח רגיל לאוסטריה יארך יומיים, ומשלוח אקספרס יגיע תוך יום. משלוח רגיל לאיטליה יארך יומיים-שלושה, אולם משלוח אקספרס יגיע תוך יום אחד לרוב המקומות באיטליה.
מחירי המשלוח (רגיל או אקספרס):
המחירים משתנים בהתאם ליעד. לדוגמא: משלוח רגיל לאוסטריה יחוייב בסך של 15 יורו ל-24 הק"ג הראשונים. כל ק"ג נוסף יחוייב ב-15 יורו נוספים. משלוח לאיטליה יחוייב בסך של 19 יורו ל-24 ק"ג הראשונים.
במשלוח אקספרס, המחיר ישתנה עבור כל 4 ק"ג של משלוח, אולם המחיר הסופי נתון לבסיס נתונים מורכב יותר של U.P.S. שקשה להסביר אותו. לכן צריך לקחת בחשבון שמשלוח אקספרס יחוייב במחיר שונה בהתאם ללוח המחירים של חברת המשלוחים.
ניתן גם לפצל את המשלוח, כך שהמוצרים היבשים יישלחו במשלוח רגיל, ואילו המוצרים הטריים יישלחו במשלוח אקספרס.
חשוב לדעת:
כל לקוח מקבל מספר מעקב אחר המשלוח שלו, והוא מוזמן לעשות בו שימוש ולעקוב אחר מקום הימצאותו ועת מסירתו. הלקוח גם צריך, כמובן, להיות נוכח עת מגיע המשלוח עבורו כדי לקבלו בפועל. יחד עם זאת, ברוב היעדים באירופה אפשר לבקש שהמשלוח יגיע ל'מרכז איסוף', כך שהלקוח יוכל לאספו בכל עת שירצה.
כל המוצרים שאנו מוכרים נושאים תו כשרות מהדרין, ומיוצרים בישראל/אירופה/ארה"ב. כמו"כ, כל מוצר נושא תו המציין את משקלו ומחירו. הבשרים הנרכשים הינם בכשרות 'גלאט-מהדרין'.
בכל מקרה מובהר ומודגש:
איננו אחראיים ואין לנו כל יכולת שליטה על פעילותה של חברת המשלוחים. בשל כך, לא יינתן כל החזר כספי בגין איחור בהגעת המשלוח - מבלי לבחון את שאלת ה'אשמה של מי'... 
יצירת קשר:
הנכם מוזמנים להפנות אלי כל שאלה/הבהרה/בקשה ואשתדל למלא אחר כל משאלותיכם לשביעות רצונכם המלא. לצורך כך, נא עשו שימוש באתר Kosher4u.eu. אנא הימנעו ככל האפשר מיצירת קשר דרך הטלפון הסלולרי האישי, באשר מכשיר זה הינו פרטי ונועד לצרכים אחרים. יחד עם זאת, כמובן שניתן לפנות גם לטלפון הפרטי שלי ככל שהמצב מחייב זאת.
השירות המוצע הינו לכווווווולללללם, יחידים, קבוצות, משפחות, בתי מלון, מתמודדים ומתבודדים, אוכלי כשר ואוכלי כשר למהדרין ואוכלי כשר למהדרין מן המהדרין.
אני מאחל לכולכם חופשה נעימה מנפישה רגועה ומועילה - ושבעה. נצלו את הזמן כדי לאגור כוחות לקראת הימים הנוראים והשמחים הבאים עלינו לטובה - ועשו שימוש משכיל ומועיל באתר Kosher4u.eu. הוא 'יוריד לכם מהראש' הרבה טרחה ובזבוז של שעות המיועדות לצרכים אחרים ויותר חיוניים. 
שלכם, ארי מנדל

1 comment:

Anonymous said...

I've been browsing online more than three hours these days, but I never found any fascinating article like yours.

It's pretty worth sufficient for me. In my opinion, if
all site owners and bloggers made good content material as you
did, the web will likely be a lot more helpful than ever before.